בואו נראה כמה חכמים אנחנו / מנחם לס

 

לפני כמה דקות הופיע בביצ'ר הגראף הבא המראה את "התרומה" של כל שחקן באחוזים לנצחונות הקבוצה.

 

הגראף נעשה ע"י INFOGR.AM, המתמחה באנליטיקס בספורט. "התרומה" נקבעה ע"י מספר הנצחונות עם השחקן, ללא השחקן, כיצד הקבוצה מתפקדת איתו על הפארקט ובלעדו על הפארקט, וכן הסטטיסטיקה של כל שחקן.

 

בהנחה שהגראף הוא וולידי ("אמיתי), בואו נשמע בתגובות כמה דעות בנידון.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
57 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צביקה
צביקה
11/02/2014 23:40:56

זה מראה שוב את העוצמה של KD. כי הוא כ"כ בולט, וזה בקבוצה שמאזנה הכי טוב בליגה.
לי זה גם מראה שקליפרס מאוזנת עם שני כוכבים מאוד חזקים. נראה מה יהיה איתם בפלייאוף.

השניצל
השניצל
11/02/2014 23:43:46

כל גרף ששם את מלו איפה שהוא נמצא בגרף הזה.. מעלה לי חיוך על הפנים
🙂

השניצל
השניצל
11/02/2014 23:44:53

וגם גורם לי להרהר אם לפרוש מהתואר במתמטיקה

דדי
דדי
11/02/2014 23:55:00

הכי מרשים אותי קארי.

בשאר אני לא רואה סיפורים גדולים מדי מבחינת מה זה אומר על השחקנים.
אולי קצת יותר על הקבוצות…

אפלטון
אפלטון
12/02/2014 0:01:24

לאב הזה פשוט סותר את כל מה שחשבתי. הרי במינסוטה יש בשנים האחרונות קבוצה ששווה לפחות מקום שישי במערב יחד עם מאמן שנחשב מהשליש העליון של מאמני הליגה. אם נוציא את אפקט המזל הרע של מינסוטה אני ישר הפניתי אצבע כלפי כוכב הקבוצה, ועכשיו אומרים לי שהוא עושה את כולם סביבו טובים יותר? משהו פה לא מסתדר לי…

Mbk
Mbk
12/02/2014 0:09:06
Reply to  אפלטון

זה רק אומר שלאב הוא הבורג המרכזי בקבוצה
סביבו שחקנים פחות טובים
אולדריג עם אחוז ״נמוך״ משום שיש לו שותפים בכירים כלילארד ובאטום.
לכרמלו אחוז גבוה כי הניקס קבוצה גרועה ( בראניאני , סמית , פריגיוני )

הגראף הזה סתמי ולא משקף דבר מלבד השפעה יחסית של שחקן בקבוצה
הנתונים המרשימים ביותר הם של דארמונוד משום שעל הנייר הוא האופציה מס 3 בדטריוט אחרי ג׳נינקס וסמית .
מעניין מה הייתה התרומה של דוראנט עם וללא ווסטברוק . דוראנט ללא ווסטברוק יציג ws גבוה משמעותית לעומת משחק יחד עימו אז ה ws יושפע ע״י שניהם

צביקה
צביקה
12/02/2014 0:02:55

בעצם מה אומר הגרף? שלא סתם אנחנו רואים בשחקנים הללו סטארים. אז במובן הזה, הכי מפתיע זה דרמונד – שחקן שנה שניה בליגה, שנבחר מקום 9, שעושה כזה אימפקט על קבוצתו.

nir
nir
12/02/2014 0:04:30

מדהים כמה מינוסטה תלויה בקווין לאב, למרות צוות מסייע של פקוביץ', מרטין, רוביו זה אומר משהו עליהם לא פחות מעליו.

יותר מדהים שהשחקן הכי משמעותי של הבולס זה הרכז המחליף שהגיע באמצע העונה ושיחק הכי מעט משחקים בקבוצה!
זה פשוט תעודת עניות לקירק הינרייך בתור הרכז הפותח ולבוזר שאמור להיות המבוגר האחראי עכשיו.
אם למישהו עוד היו ספקות לגבי הצורך בהיינריך או בוזר הנתון הזה פשוט קובע שהם מיותרים לבולס.

k_700
k_700
12/02/2014 0:05:42

אתמול כתבתם איזו שטות שלאב לא מרשים אתכם כי לא הצליח להביא קבוצה לפלייאוף ומבחינתכם מדובר בשחקן בינוני.

אני לא יודע אם צחקתם או שפשוט לא ראיתם אותו מספיק.
זה אשכרה לאב+תוספות שלא יודעות להגן גם כקבוצה וגם כיחידים ובלי איזה עילוי התקפי לידו נגד כל העולם.

לאב שחקן מדהים, ווינר גדול ואני מת על המצב הזה שהוא נמצא בו.
כי הכעס מתבשל בו, התסכול כי סוף סוף יש לו קבוצה כשירה העונה(למרות שבשני משחקים האחרונים יש כבר פצועים) והם עדיין גרועים וממש לא בגללו.

זה נהדר ללייקרס.
אני לא רואה אפילו אחוז אחד שהוא מאריך שם חוזה. אם יש להם שכל הם יעשו עליו טרייד לפני.
אני מת שנגנוב אותו, מת!

אפלטון
אפלטון
12/02/2014 0:08:47
Reply to  k_700

אני כתבתי את זה ואני רואה הרבה משחקים של מינסוטה בשנתיים האחרונות, אני חייב להגיד שהגרף הזה מפתיע אותי בצורה קיצונית. אולי האשמתי אותו לשווא. היית שם אותו כבסיס מרכזי לקבוצה?

k_700
k_700
12/02/2014 0:10:03
Reply to  אפלטון

בלי ספק בכלל.
לא חושב פעמיים.

k_700
k_700
12/02/2014 0:10:54
Reply to  k_700

אגב נתת את הדוגמא של נוביצקי, אבל ללאב מעולם לא הייתה קבוצה שהתקרבה למה שלנוביצקי היה לאורך הקריירה.

הקבוצה של דאלאס שזכתה באליפות הייתה אחת השלמות שהיו בעשור האחרון, בטח הגנתית.

אפלטון
אפלטון
12/02/2014 0:19:08
Reply to  k_700

שם רק הגבתי לשעייה שאמר שמשווים בין לאב לנוביצקי, לטעמי אין בכלל מה להשוות כי נוביצקי גם בלי האליפות וגם בקבוצות גרועות בהרבה ממה שיש למינסוטה לקח את דאלאס לפלייאוף בכל שנה משהגיע לקבוצה. חוץ מזה שהוא פשוט שינה איך שהמשחק הזה משוחק היום.
לאב חייב להוכיח שהוא הmain guy ועד היום הוא לא עשה את זה, כמו גריפין (וגם הווארד לדעתי הצנומה) הוא צריך סופרסטאר אמיתי לידו, משהו שהגדולים באמת לא נזקקו לו.

k_700
k_700
12/02/2014 0:23:06
Reply to  k_700

אפלטון,

הפסקתי לקרוא את התגובה שלך בקטע שדעתך הצנומה הכניסה את האוורד ואת גריפין כאילו הם לבד לקחו קבוצה ברמה של מינוסוטה העונה לפלייאוף.

פה נגמר הדיון מבחינתי.

אפלטון
אפלטון
12/02/2014 0:26:52
Reply to  k_700

ההיפך הוא הנכון מלומדי היקר וחסר הסבלנות, הכנסתי את הווארד וגריפין כשחקנים שלא יכולים להוביל קבוצה, למרות הכישורים המטורפים שלהם ותהיתי האם לאב בנוי מאותו החומר

אפלטון
אפלטון
12/02/2014 0:05:44

סליחה על הבורות, מי זה dj?

k_700
k_700
12/02/2014 0:09:28
Reply to  אפלטון

די ג'יי אגוסטין?

Mbk
Mbk
12/02/2014 0:10:06
Reply to  אפלטון

מספר 12 דורון ג׳מצי

Mbk
Mbk
12/02/2014 0:13:39
Reply to  Mbk

בנימה יותר רצינית דיאנדרה ג׳ורדן

k_700
k_700
12/02/2014 0:08:11

וצריך להבין, אין אף קבוצה במערב שמגיע לפלייאוף בלי שחקנים טובים בהתקפה.

לפיניקס יש גוראן דראגיץ' אחד ועוד המון שחקני התקפה שיודעים לקלוע(והגנה קבוצתית טובה פר פוזשן) והם די יוצאי דופן.

כל השאר לפחות 2 עילויי התקפה אם לא יותר, זה מראה את החוזק של המערב.

במינוסוטה יש לאב, יש PG שלא מסוגל לקלוע, יש קווין מרטין שהוא קאטץ אנד שוטר ואם הוא השחקן התקפה הכי טוב אחרי לאב זה אומר שזה לא מספיק טוב, בכלל לא.

אפלטון
אפלטון
12/02/2014 0:10:20
Reply to  k_700

יוסטון שנה שעברה הגיע לפלייאוף עם שחקן התקפה משמעותי אחד, והזקן שלו גדול יותר

k_700
k_700
12/02/2014 0:13:06
Reply to  אפלטון

וצ'נדלר פארסונס אחד שיודע לעשות כמה דברים ברמה גבוהה והוא גם קלעי שיודע לייצר לעצמו מצבי קליעה ולרווח את המשחק.
ועם אחד מהסנטרים ההגנתיים הטובים בליגה.

זה לא ממש דומה, ליוסטון שנה שעברה היו כלים התקפיים טובים יותר.

רוביו מתגלה כבאסט אדיר,
גיי גיי בריאה שמנחם כל כך מפאר גם לא איזה משהו שיוביל אותך לאנשהו.
וכמו שאמרתי ברגע שמרטין הוא השחקן התקפה הכי טוב אחרי לאב זה בעצם אומר הכל על הקבוצה הזאת.
שהיא לא טובה.

אפלטון
אפלטון
12/02/2014 0:24:27
Reply to  k_700

פה אני לא מסכים איתך. במינסוטה יש את חומר השחקנים לפחות להעפיל לפלייאוף. פארסונס עם כל הכבוד ויש הרבה למד להוריד כדור לריצפה רק השנה. שמע באמת יכול להיות שזה רק מזל רע מה שהולך עם לאב אני באמת לא מבין את זה כי אני רואה שחקן עם כישורים ואינסטינקטים שאין להרבה שחקנים בליגה. אבל עדיין הוא לא מרגיש לי מנהיג, לא סוחף אחריו, בלי הרעל לניצחון. ואולי זה סתם כי הוא בקקה של מצב שם בארץ הכפור

k_700
k_700
12/02/2014 0:32:30
Reply to  אפלטון

אתה מבין אתה נופל בעצמך לפח של כל הסטיגמות על "הכישרון שיש למינוסוטה".

בוא נפרק לגורמים את הקבוצה-
יש שם PG שעד העונה עוד היה אפשר להתווכח אם הוא בין ה-10 רכזים הטובים בליגה ואם יוכל יום אחד להיות גם בין ה-5.
בלי יכולת לקלוע סל הוא בתחתית של הPG הפותחים בליגה(עד כדי כך שכמעט באף משחק הוא לא משחק ברבע האחרון).

יש שם את קווין מרטין שהוא קאטץ אנד שוטר ותו לא, לא מסוגל לשמור, כדרור בינוני, חודר בינוני ויש גבול כמה אתה יכול לבנות על קליעה כנשק יחידי לאורך העונה.

יש את פקוביץ המצוין בפוסט אבל כמה קבוצות בונות על הפוסט שלהן בכלל?? כמה כאלה מגיעות לפלייאוף? בשביל לבנות על פוסט אתה צריך גם שחקנים מתאימים ליד, ומה בקשר להגנה? אתה יודע שמינוסוטה הגרועה בליגה בהגנה לטבעת?? זה קודם כל כשיש לך סנטר כזה.

-רוני טוריאף כמחליף לסנטר שלך מעולם לא החזקתי ממנו.

-ברואר, עוד אכזבה גדולה. ציפו ממנו להיות הסטופר, השחקן פרימטר שידע לתת את ההגנה, החטיפות, לשפר את התקפות המעבר, גם כן מתגלה כשחקן בינוני.

-שבד- אותו הסבר לשל מרטין רק קלעי הרבה פחות גדול.

בריאה, דירק וויליאמס, אמבה מוטה. האחרון יכול לתת להם הגנה אבל אף אחד מהם לא מביא יותר מדבר אחד טוב ברמה טובה כדי שתתלה בו תקוות.

לגבי פארסונס, אני יודע כנראה לפני כולם באיזה פצצת כשרון מדובר כי אני כתבתי עליו למנחם עוד בדה באזר לפני טורניר המכללות של לפני 3 שנים. ראיתי אותו מספיק כדי להבין באיזה שחקן מגוון מדובר.
הוא יודע להוריד כדור לרצפה, הוא מרווח מצוין את המשחק, הוא ריבאונדר טוב לתפקיד שלו, הוא מוסר טוב, יש לו קליעה שניתן לבטוח בה.

הוא פשוט שחקן טוב שיודע לעשות הרבה דברים בצורה טובה(הוא עוד לא כוכב, ברגע שידע לעשות כמה דברים ברמה מצוינת הוא יהיה כזה).
במינוסטה פרט ללאב אין אף, שחקן שיודע לעשות יותר מ-2 דברים בצורה טובה. זה מראה כמה מינוסוטה קבוצה רעה.

אפלטון
אפלטון
12/02/2014 0:49:54
Reply to  אפלטון

עכשיו אנחנו באמת מתחילים להיכנס לוויכוח עקר כי כשאתה מצביע על כל שחקן ושחקן בקבוצה מלבד הכוכב ואומר שהוא לא מממש את הפוטנציאל שלו, אתה חייב להסכים שיש שם הרבה פוטנציאל. כשהוא לא ממומש האשמה צריכה לבוא למאמן שלא בונה שיטה מתאימה או למנהיג על המגרש שאמור לסחוף את כולם. קשה למצוא אנשים שיגידו על אדלמן שהוא לא מאמן מצויין ושיטתי אבל מה שכן הוא לא כריזמתי וסוחף. שם לדעתי בא המקום של כוכב הקבוצה. אתה מאשים כל שחקן בנפרד ואני אומר שהבסיס של התלכיד הוא הבעיה (וכנראה טועה על פי הגרף הזה). יכול להיות שהכל בכלל נופל על המאמן

k_700
k_700
12/02/2014 1:09:57
Reply to  אפלטון

לא,
להיפך,

אני מנסה להסביר שאין שם הרבה פוטנציאל כפי שחשבו.
מדובר באוסף די גדול של אוברייטדים.

צביקה
צביקה
12/02/2014 0:11:05

יש מצב שDJ זה דיאנדרה ג'ורדן? אם זה המצב, אז לקליפרס יש 3 שחקנים בגרף הזה.

גיא
גיא
12/02/2014 0:11:32

לאב , שחקן נחמד, ממש לא גדול, לא אשכח איך הוא החמיץ שלוש זריקות עונשין רצופות, שיכלו לנצח את המשחק נגד OKC

k_700
k_700
12/02/2014 0:13:57
Reply to  גיא

ולפי ה-3 זריקות עונשין אתה מחליט את זה??
טוב נו שווין…

צביקה
צביקה
12/02/2014 0:17:44

K-700, אי אפשר להתעלם מאותם זריקות. זה אכן בעיה. מבלי להמעיט בחשיבותו של לאב.

k_700
k_700
12/02/2014 0:21:06
Reply to  צביקה

אחלה, יודע כמה זריקות מכריעות לברון החטיא בשנה הראשונה שלו במיאמי?? יודע כמה זריקות ראשונות של עונשין מכריעות החטיא וויד??

האם בגלל זה הם גם שחקנים נחמדים ותו לא???

כמות הלחץ והמשא שיש על הכתפיים של לאב במינוסטה היא גדולה יותר משיש על כל כוכב בקנה מידה הזה העונה(אולי רק דוראנט מתמודד עם לחץ לא פחות גדול) בטח כשאתה רואה כמה השחקנים לידו הם אוברייטדים מהדהדים.

דדי
דדי
12/02/2014 0:30:46

אחד הדברים הכי מהותיים בכלל לא הוזכרו כאן וזה ספסל – ספציפית מחליף לאותו שחקן שמוזכר בטבלה.

זה קשור ישירות להרבה מהדירוגים כאן.

שי
שי
12/02/2014 1:16:05

חבורת רפי שכל, הגרף הזה בסך הכל מצביע באופן הפוך וחד חד ערכי לעמידת הקבוצתיות של הקבוצות.
ככל שהגרף יותר נמוך, מדובר בקבוצה שמשחקת יותר קבוצתי.
לא סתם ג׳ורג מוביל מהסוף ואין אף שחקן של סל אנטוניו.
חשבתי שיש פה אנשים מביני עניין. טעיתי.

תiמר
תiמר
12/02/2014 14:50:47
Reply to  שי

טוב, אבל אתה חושב שס"א יזכו באליפות? אם לא אז זה לא משנה שאין להם שחקן בגרף הזה

דובי
דובי
12/02/2014 4:14:37

שחקן מרכזי בקבוצה מחורבנת = שחקן מחורבן.
שחקן מרכזי בקבוצה בינונית = שחקן בינוני.

פול ג'ורג סופרסטאר, קווין לאב שחקן בינוני, אנדרה דראמונד שחקן מחורבן גם אם יקלע חמישים נקודות וייקח שמונים ריבאונד.

יש גבול לכמה אפשר להאשים את הקבוצה והמזל ומזג האוויר.

נתן גולד
נתן גולד
12/02/2014 7:51:34
Reply to  דובי

אני חושב שקצת פספסתי את הטון שנכתבו הדברים שלך. אתה כותב את זה בציניות?
כי אם לא, אני לא מבין מה אתה רוצה מדראמונד. מקווין לאב אני יכול להבין מה אתה רוצה, שחקן שהתרגל להפסיד. אבל מה אתה רוצה משחקן שנה שנייה שרק מתחיל להיות דומיננטי בליגה הזאת, שבקבוצה שלו יש שלושה שחקנים שמקבלים יותר את הכדור ממנו.

דובי
דובי
12/02/2014 8:18:13

פשוט לא סובל אותו. אין סיבה מיוחדת.

מיכאל
מיכאל
12/02/2014 8:03:10

K700 תומך פה בחירוף נפש על קווין לאב ולא נותר לי אלא להסכים. לאב שחקן גדול באמת הוא מהשחקנים הטובים ביותר בליגה והוא חד משמעית היחיד שתורם משהו לקבוצה הכושלת והמבזה הזאת.
אם זאת אני לא מסכים עם הניתוח של כל שחקן שם השחקנים כמו שאמר אפלטון הם בעלי פוטנציאל טוב ביותר . זה נכון שלכל שחקן יש את הבעיות שלו אבל הבעיה היא בקשר במהלך המשחק וניהול ההתקפה. הבעיה הכי גדולה היא כמובן ההגנה. למרות שתמיד ראיתי בריק מאמן מצויין אני עדיין לא יכול שלא לתלות בו הרבה מהאשמה למצבה של הקבוצה.
אני חושב שלאב בקבוצה אחרת, לווא דווקא יותר טובה היה יכול להוביל את הקבוצה קדימה, וכמו שאמרת K700 אין סיכוי שהוא יאריך חוזה בבולען הזה שנקרא מיניסוטה וולבס. שנה הבאה אני מקווה שתישאר לו מספיק מוטיבציה להמשיך להראות את גדולתו כשחקן במקום יותר שפוי

דובי
דובי
12/02/2014 8:20:44
Reply to  מיכאל

בינתיים זה ברמת האם ואילו.
קודם שייקח קבוצה להישגים, או אפילו רק יהיה חלק מקבוצה שמגיעהלאיזשהו הישג, ואז יקבל כפיים.
עד אז הוא מכונת סטטיסטיקה בתוך קבוצה בינונית.

Berch
Berch
12/02/2014 9:07:11

הבעיה היחידה של לאב זה שכשהוא משחק התפוקה של רוביו יורדת ב 20 נקודות.
מי אשם ? הביצה או התרנגולת ?

מנחם לס
מנחם לס
12/02/2014 16:24:45
Reply to  Berch

במה לאב אשם שרוביו היה שלשום 2 מ-12?

אורי
אורי
12/02/2014 13:07:59

הבעיה של לאב זה שהוא לוזר רציני, מהרמות של כריס וובר.
אני חולה עליו, שחקן כל כך מגוון וריבאונדר מדהים למרות חוסר האתלטיות שלו (מה שרק מראה על חוכמה איפה להתמקם ועל האסל) אבל הבחור נחנק פעם אחר פעם. מי שלא מאמין לי מוזמן לבדוק בסטטיטיקות המתקדמות מה האחוזי קליעה שלו בדקות האחרונות כשהמשחק צמוד…הבחור יורד לאחוזים של בן וואלאס גם מהשדה וגם מהקו (50 אחוז מהקו ו34 מהשדה!!).
הוא בלי ספק צריך לידו שחקן שיקח על עצמו בדקות האחרונות וזה מה שאין למינסוטה.
מינסוטה (ותקשיבו טוב לנתון הזה) פוגעת רק ב37 אחוז וקולעת 6.9 נקודות ב-כ-ל ה5 דקות האחרונות. אין לי כוח לבדוק את הנתון המדוייק אבל בממוצע היא מפסידה ב5 דקות האחרונות בערך ב8 נקודות ליריבה.

k_700
k_700
12/02/2014 19:29:07
Reply to  אורי

כמעט כל הסטט' המתקדמות של לאב מראות שהוא בין 3 השחקנים הכי משפיעים וטובים בליגה.
אתה מוזמן לחפש ולראות.

בדק' האחרונות הוא כמעט היחיד שמתפקד שם בהתקפה ובהגנה של הוולבס.

לי מצוין המצב הזה של מינוסוטה. הוא רק מתמרמר שם, המעמד שלו יורד, אני בטוח שגם המון GM מתחילים לחשוןב כמו האנשים פה שאולי "לאב אוברייטד" וזה מצוין ללייקרס.
לי אין ספק שהוא המטרה הראשית והעיקרית.

וכמו שאמרתי גונב אותו בלי למצמץ ולחשוב פעמיים.

איל
איל
12/02/2014 14:20:55

וואו, תראו את החשיבות של גריפין לעומת cp3. אני כמעט מצטער על זה שאני לא סופר אותו בכלל מול לאב אולדריג' ודיוויס.

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
12/02/2014 16:43:32

ומי אמר בכלל שלאב הולך ללייקרס?

למה שלא יבוא לס"א? מערכת שפויה, יום לאחר הפרישה של דנקן וג'ינובילי, ישחק עם פוינט גארד וורלד קלאס ושחקנים משלימים שיודעים את תפקידם, עם מאמן גאון.

נתי
נתי
12/02/2014 17:06:05

למה שלא יבוא ללייקרס?
מאיפה העוז והחוצפה לשאול שאלה כזו? אם הלייקרס רוצים אותו ברור שהוא יבוא. כל אחד מפנטז רק על הלייקרס. שיגיד בכלל תודה על הזכות שתיפול בחלקו לשחק במועדון שהשמש זורחת מהאחוריים שלו…

דדי
דדי
12/02/2014 17:22:53

"ומי אמר בכלל שלאב הולך ללייקרס?"

כל מי שיודע משהו על לאב, על הלייקרס, על מינסוטה, ועל הליגה עצמה.

מספיק ?

א.ב
א.ב
12/02/2014 20:18:17

נתי, תזכיר לי מי הפרי אייג'נט הגדול האחרון שחתם בס"א? או שחקן טופ 10 שעבר לשם בטרייד?
או יותר נכון, מי בכלל עבר לקבוצה שהיא לא בלוס אנג'לס או ניו יורק או במעגל השני – מיאמי,בוסטון, דאלאס, יוסטון, שיקאגו.
מתוך כל השמות האלו, בלי להתייחס לשמועות, ניו יורק סגורה, קליפרס סגורים, יוסטון סגורים, מיאמי די סגורים.
נשארנו עם עדיפות מס' 1 לייקרס וסיכויים מסוימים גם לבוסטון ושיקאגו (דאלאס בחוץ – משבצת של נוביצקי).
יש לך בליגה יותר מעשרים קבוצות שבחיים לא יחתימו שחקן טופ 10.

דדי
דדי
12/02/2014 17:24:11

זה בערך כמו שכולם ידעו שכרמלו יגיע לניו יורק שנתיים לפני שזה בכלל קרה.

אבל מילת המפתח פה היא "ידע" ולא "תסכול וצרות עין", אז אל תתפלאו ששניכם לא ממש בכיוון…

ולדי קוגן
ולדי קוגן
12/02/2014 17:37:23
Reply to  דדי

השאלה היא לא אם לאב יגע ללייקרס,השאלה אם הם יבנו קבוצה טובה סביבו שתרוץ לאליפות??
זה יהיה אתגר גדול..

k_700
k_700
12/02/2014 19:32:05

וזה ברור שיקרה אם הוא יבוא.

זו כל המטרה.

לבנות קבוצה כזאת.

אתמול אבא של טירסטן תומפסון עלה לשידור רדיו בLA וסיפר שקיירי מאוד מאוכזב בקליבלנד והוא אמר לבן שלו שהמקום שהיה רוצה לעזוב זה ללייקרס.

זה רק מראה שלכוכבים בליגה הזאת עדיין מרגש מאוד לשחק בלייקרס(ואני לא מדבר על שחקנים כמו אמביד ואקסום שלא הסתירו בשום שלב את האהדה שלהם ללייקרס).

רק לחשוב על קיירי, לאב ואולי אמביד או אקסום וזה בסיס מצוין.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
12/02/2014 19:39:25
Reply to  k_700

אמביד ולאב ביחד זה משהו שהייתי רוצה לראות,זה יהיה מדהים!!
לגבי קיירי קליבלךנד יוכלו להשוות כל הצעה שיקבל ככה שזה יותר בעייתי,אולי רונדו יהיה זמין..

k_700
k_700
12/02/2014 19:42:20

הקטע שקליבלנד לא תשאיר שחקן בקליבר הזה בכוח אם הוא לא רוצה להיות שם.

זה פשוט לא יקרה, ברגע שהוא ירצה לצאת בטרייד הם יצטרכו להשיג עליו את החבילה הטובה ביותר, אין להם מה לנסות להשוות לשחקן שלא ירצה להיות אצלהם.

אפלטון
אפלטון
12/02/2014 19:49:14

העניין הוא שגם מינסוטה יודעים שלאב לא ישאר ויש סיכוי גדול שיסכימו לטרייד תמורת חבילה רצינית שתביא את לאב לקונטנדרית.
סתם דיבורים שאין סיכוי שיקרו קשרו את מורי לטרייד כזה תמורת פארסונס, לין, די מו ובחירות דראפט. אין שום סיכוי שזה יקרה (אני מקווה, כבר הייתי מעדיף לאב תמורת הווארד אחד מול אחד) אבל יש סיכוי טוב שמישהו יטרוף ללייקרס את הקלפים…

k_700
k_700
12/02/2014 20:04:35

תמיד יש את הסיכוי הזה אפלטון,

לא טענתי אחרת.

אבל יש יותר מדי סימנים שמראים לי שזה שידוך שצריך לקרות.
לאב כבר התבטא בעבר ברצון להגיע ללייקרס. ללייקרס יחסים יחסית חמים עם הראשים של בוולבס ויותר חשוב קופצ'אק הוא לא איזה פראייר, הוא מהGM הבודדים בליגה שיודעים לחשוב קדימה ולתכנן מהלכים כאלה.

קשה לי לראות את יוסטון עושים עוד מהלך דרמטי בטיימינג כל כך קצר,
הם בנו קונטנדרית מבחינתם וזה אומר לתת לקבוצה הזאת לרוץ לפחות שנתיים.
וזה בדיוק טווח הזמן שצריך לנסות להשיג את לאב.

יוסטוני
יוסטוני
12/02/2014 17:40:36

אין ספק שקיימת הטיה לכיוון מערכות שבנו עצמם התקפית סביב שחקן אחד (ניקס- מלו) או סתם קבוצות חלשות עם שחקן גדול (דיוויס ולאב). דווקא בתוך זה המשמעות של דוראנט מדהימה- קבוצה חזקה שמנצחת המון ויש לו השפעה עצומה על זה. מעניין כמה האחוזים היו יורדים אם ראסל היה משחק כל העונה, כי עם כל הכבוד ללאמב וג'קסון החיסרון של ראסל הופך את דוראנט לבעל משקל גדול יותר. לגבי לאב, מבחינתי מדובר בתעלומה אמיתית- קווין מרטין שחקן ממש בסדר להיות אופציה שנייה בהתקפה בקבוצת פלייאוף סבירה בטח בקבוצה עם רכז כל-כך קבוצתי (ואימפוטנט) ושחקן פוסט-אפ משמעותי כמו פקוביץ'. בלי לדבר על תשומת הלב ההגנתית שמופנית ללאב. מעניין להשוות תהליכים בתוך העונה- כמה דראגיץ' משמעותי מאז שבלדסו החליט להפוך רשמית לפוינט-גארד מוביל בליגה ולהיפצע? כמה גריפין משמעותי אחרי שכריס פול עשה את אותו דבר (חוץ מזה שהוא תמיד היה רכז מוביל)?

נקודה אחרונה בתור אוהד יוסטון שרואה את דראגיץ' ולאורי ברשימה הזו וטען כבר בתחילת העונה שעברה ששניהם טובים מג'רמי לין. כל-כך חבל ששניהם לא איתנו כבר… מה דעתכם ביחס לזה? היה ניתן להשקיע קצת יותר מאמץ ולהשאיר אחד מהם. למרות שדראגיץ' והארדן לא נשמע כמו משהו שיעבוד. אבל לפחות היה לנו את אחד הקווים האחוריים השמאליים הטובים בהיסטוריה. חבל.

אפלטון
אפלטון
12/02/2014 19:39:31
Reply to  יוסטוני

גם דרגיץ׳ וגם לאורי היו מצויינים ליוסטון ביחד ובנפרד אבל לין מביא הרבה יותר כסף לקבוצה, ככה זה שהג״מ שלך מגיע מתחום הכלכלה ולא הספורט. גם לין אם תוציא את עניין החוזה שלו (שכבר מזמן כוסה ע״י מכירת זכויות שידור בסין) הוא רכז מחליף מעולה.